lördag 28 mars 2009

Ett sätt att göra världen bättre

En bättre värld
Temat för Sunday Service söndag den 29:e mars 2009 är Ett sätt att göra världen bättre. Det här är det första temat så vi kanske inte kan räkna med någon jätteuppslutning men jag hoppas att alla gör allt som går för att inspirera och engagera sina läsare och vänner.

Det här är som sagt allra första Sunday Service vilket betyder att vi fortfarande inte är helt säkra på hur det ska se ut och gå till. Om du har någon åsikt så dela gärna med dig av den antingen här eller i tråden på Blogg-Forum.se.



5 kommentarer:

  1. Jag skrev det tidigare på bloggforum om Mr Linky. Du skulle ju kunna lägga in en sådan när ett nytt tema kommer upp så länkar man direkt på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Jag ska göra ett seriöst försök. Jag googlade och hittade en sida som innehåller förvånansvärt lite information men jag registrerar mig och ser hur det verkar.

    SvaraRadera
  3. Detta är en lysande idé.
    En möjlighet för oss medborgarjounalister (bloggare) att göra vår röst hörd.
    Kanske ett sätt att göra världen bättre.
    Nils
    http://nilsmohlin.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Det känns ganska viktigt att vi har så bra teman som möjligt så alla idéer mottas med glädje.

    SvaraRadera
  5. Nu har jag skrivit mitt inlägg till söndagens omgång.

    SvaraRadera