torsdag 14 maj 2009

Veckans ämne

Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte skrivit något uppsamlings inlägg med förra veckans deltagande bloggar. Jag har tyvärr haft lite krångel med min dator den senaste veckan.

Nu till Sunday Service ämnet för söndagen den 17/5 (Norges nationaldag) Ämnet är Glädje!

Reglerna för Sunday Service är de samma som alltid, vi bloggar om samma ämne under söndagen (man får blogga någon annan dag och posta på söndagen, ev duger det att komma släntrandes på måndagen med). Vi uppmärksammar folk som läser våra poster att det faktiskt är Sunday Service det handlar om och om de andra som skriver om ämnet, allt för att Sunday Service ska bli en massiv framgång.

Jag vill dessutom uppmana alla som deltar i Servicen att kommentera hos varandra så att det blir roligare att delta i detta projekt!

Är du inte medlem på Blogg-Forum och ändå vill vara med? Skriv ditt inlägg och lämna sedan en kommentar här i bloggen!

// Mrs Andie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar